juliasims3

Alla inlägg under februari 2012

Av Julia - 18 februari 2012 11:27

heeej på er alla!


förlåt att jag inte har bloggat. Nu ska jag inte komma med massvis av bort förklaringar. Men jag har faktis två anledningar.


1: Vi har haft två prov den här veckan jag har fyllt år och massvis med läxor.

2: Jag har två underbara vänner som också spelar sims 3. Och vi har öppnat en sims 3 blogg tillsammans


Jag kommer blogga dära:)


Då får ni ju flera berättelser att läsa


www.sims3tjejerna.bloggplatsen.se


Checka :)

Av Julia - 3 februari 2012 18:46

Hej , just nu får ni mobilblogg, vi har brist på internet just nu så ni får vänta med berättelserna <3

Presentation


Välkommen till min blogg. Jag heter Julia och är 15år. Jag kommer att skriva om ett ämne och det är såklart om the sims. Dessutom kommer jag skriva fusk, tips, historier osv. Hoppas ni gillar det ni läser och kanske lämnar en liten kommentar:)

Historier Schema:

Måndag: Systrar

Tisdag: Från två olika världar

Torsdag: Inuti Natten

Fredag: Två olika liv

Lördag: Cecilias blogg

Söndag: Beverly High

 

Sänds varje vecka: Från två olika världar, Cecilias blogg, Beverly High.

 

Sänds varannan vecka: Systrar, Två olika liv, Inuti Natten.

 

Observera att nya serien Castaway startar när Från två olika världar når sitt slut.

Har du en fråga?

29 besvarade frågor

Rösta här:

Vad vill du ser mer av på bloggen?
 Historier
 Nedladdningar
 Fusk & Tips
 Önskesimmar
 Simmar
 Julia bygger hus

Historier / Serier:

 

    

 

 

 

 

 

 

 

Senaste inläggen:

Kategorier:

Arkiv:

Sök här:

Andra bloggar om sims:

Kalender:

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012 >>>

RSS:

Ändra språk:


Skapa flashcards