juliasims3

Alla inlägg under september 2012

Av Julia - 23 september 2012 22:00

Ny video! :)


Av Julia - 22 september 2012 18:08

Förlåt!


Jag har haft en riktig stressig och jobbig vecka.

Har haft jätte mycket läxor och har haft massa annat att göra.

Jag är hemskt ledsen att det inte har blivit någon uppdatering.

Jag vågar inte säga något just nu. 

Men jag kommer säkert inte blogga idag eller imorgon.

Ni får se när jag kommer igång igen.


Kram


 

Av Julia - 15 september 2012 17:02

Hej allihopa!


Jag fattar om ni e as förbannade på mig. Jag har ingen bortförklaring direkt om ni tror de. 

Jag har bara renoverat om mitt lilla rum. Så har varken haft tid med kompisar eller datorn!

Förlåt att jag sa att schemat skulle starta på måndag. Men det blev så mycket.

Så vi kör på att de schemat börjar startas den här måndagen istället.

Jag ska snart fortsätta spela på övernaturligt:)

Och så ska jag fortsätta med recisonen imorgon.


Kram på er och hoppas ni inte blev så arga på mig ;)


  

Av Julia - 9 september 2012 12:05

Ungdom / Vuxna

Överdel:


                               


Underdelar:

 

   

                        

   

 

 

Kläduppsättningar:


 

   

 

 

   



Skor:

 

 

 

( Och ett till par som är likadana som tonåringarnas )

( Bilden försvann med ni ser på tonåringarnas )

 

Accessoarer:

 

   

   


  

( Handskar )

 

( Naglar )


     

( Vampyrmärke )

 

Frisyrer:

 

                           

 

Det var ungdom / vuxnas saker:)



Av Julia - 8 september 2012 21:52

heej allihopa!


Jag är hemskt ledsen att jag inte har hört av mig först nu.

Saken är den att jag har varit borta hela dagen och när jag kom hem fick jag packa ner mina grejer,

vi ska renovera om mitt rum. Men nu e jag halvklar. Fortsätter imorgon då tänkte jag höra av mig.

Iallafall nu ska jag berätta lite om mina planer.


Nya kategorier:


Tema årstider

Månadens kändis sim ( ska göra en sim som ser ut som en kändis / karäktär / sagofigur, Ni fattar

Jag ska prova göra en serie video också

Medeltiden historia


Det är dem nya kategorierna. Jag ska också fortsätta på de andra kategorierna.


Ny serie:


Inuti natten


Schema på historier:


Måndagar: Medeltidens Historia

Onsdagar: Familjen Dahlblad

Fredagar: Från två olika världar

Lördagar: The " Perfect " Life

Söndagar: Inuti Natten


Det här schemat börjar på måndag,


Nu ska jag fortsätta med resten :)


 


Min test älva med sina träningskläder :)

Av Julia - 7 september 2012 22:38

Hej, jag har varit på middag idag. Den var oplanerad. Så jag e hemskt ledsen för ingen uppdatering. Jag fixar allt imorgon istället :)

Av Julia - 7 september 2012 10:59

Hej allihopa ! Nu e jag i skolan och kommer hem senare. Jag ska uppdatera om mina nya planer då. Igår fick jag iallafall övernaturligt. Så idag blir det lite uppdatering om spelet :)

Av Julia - 4 september 2012 17:58

Nu har jag antecknat massor så pennan glöder.

Jag har äntligen blivit klar och bloggen ska få en renovering.

Nya kategorier ska sättas in och massa mer :)

Hoppas du gillar det, tyvärr kommer jag kanske inte bli klar idag.

Jag vet inte riktigt ännu men har massa läxor att fixa med.


Hör av mig för mer information senare :) <3


 

Presentation


Välkommen till min blogg. Jag heter Julia och är 15år. Jag kommer att skriva om ett ämne och det är såklart om the sims. Dessutom kommer jag skriva fusk, tips, historier osv. Hoppas ni gillar det ni läser och kanske lämnar en liten kommentar:)

Historier Schema:

Måndag: Systrar

Tisdag: Från två olika världar

Torsdag: Inuti Natten

Fredag: Två olika liv

Lördag: Cecilias blogg

Söndag: Beverly High

 

Sänds varje vecka: Från två olika världar, Cecilias blogg, Beverly High.

 

Sänds varannan vecka: Systrar, Två olika liv, Inuti Natten.

 

Observera att nya serien Castaway startar när Från två olika världar når sitt slut.

Har du en fråga?

29 besvarade frågor

Rösta här:

Vad vill du ser mer av på bloggen?
 Historier
 Nedladdningar
 Fusk & Tips
 Önskesimmar
 Simmar
 Julia bygger hus

Historier / Serier:

 

    

 

 

 

 

 

 

 

Senaste inläggen:

Kategorier:

Arkiv:

Sök här:

Andra bloggar om sims:

Kalender:

Ti On To Fr
          1
2
3
4
5
6
7 8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2012 >>>

RSS:

Ändra språk:


Skapa flashcards