juliasims3

Alla inlägg under oktober 2012

:(

Av Julia - 30 oktober 2012 20:29

Nu är jag ganska ledsen!


Jag har installerat den nya uppdateringen. Och nu när jag ska gå in och spela kan jag inte gå in på mina gamla familjer.

Jag är så trött på det här. Nu blir det en data som ska rensas!

Hör av mig så fort jag är klar.


Kram på er!


 

Av Julia - 24 oktober 2012 08:29

Hejsan!


Vi har ett stort prov imorgon, så jag ska tillbringa resten av min dag med näsan i böckerna.

Kanske hinner lägga upp ett inlägg. Hoppas det. Men isåfall blir det Inuti natten recison och en del av inuti natten.

Kram på er och hoppas ni förstår :)


 

Av Julia - 21 oktober 2012 21:46

Ännu en tävling jag har gått med i.


 


Tema: Kärlek


Anledningen till att jag har valt den här bilden är att dem här tjejerna ser verkligen förälskade ut. Blickarna dem ger varandra. Jag struntar fulltsändigt ut att det är två tjejer. Man kan ju inte bara ha kille och tjej i sin stad heller?

Har ni emot dem här tjejerna så är det här ingenting för er.

Iallafall dem ser förälskade ut än någon av min par hittils.


 


Tema: Natur


Jag valde den här bilden för det speglar sig så vackert i vattnet och bergen passar fint in i bilden. Så ser man lite hus och en liten solnedgång.


 


Tema: Bild på en sims som likar mig eller en vanlig sim.


Det är lite av båda hållen på den här bilden. Jag är blond och blå ögd dessutom tonåring. Men ansiktet stämmer inte in så mycket så det är blandat. Jag har valt henne för att jag gillar den här simmen och tycker själv att hon är ganska vacker. Hon är rolig att spela med.


 


Tema: Roligt


Okej nu undrar ni säkert varför jag har valt den här bilden som rolig.

Jag har valt den för att det är så kul när datorn buggar och helt plötsligt bär man på ett barn i stället för småbarn.

Jag skrattar fortfarande åt det. För dem där två tjejerna är tvillingar men ena blev större när det buggade lite.


Jaha det här är mitt bidrag. Hoppas ni gillar dem:)


Vill ni själva vara med så finns dem


HÄR

Kram på er och god natt! 

Av Julia - 21 oktober 2012 21:15

   


Uppgiften var att skapa en vinter sim och här är mitt bidrag.

Det var svårt att hitta vinterkläder utan cc. Man fick ju använda cc men har inte cc kläder installerat. Så det här får duga. Hoppas det räcker. Vill ni vara med i tävlingen är det bara att gå in


HÄR


Kram på er

Av Julia - 21 oktober 2012 19:20

Hejsan allihopa!


Nu är jag helt död, jag har suttit i flera timmar och spelat på olika familjer och fixat historierna.

Ni får va nöjda nu, jag har gett er en recinsion på Julie Star och en del av Beverly high.

Ni får inuti natten och familjen Dahlblad imorgon.

Hoppas ni har tålamod.

För jag är jätte trött och har skola imorgon,

och det tar en massa tid att fixa allt det här.

Måste jag kämpa ännu mer måste jag nog ta en paus från bloggen för skolarbetet går först.

Det är ert val


Puss & kram på er!


  



Av Julia - 21 oktober 2012 17:21

 


Del 2:



 


- Emma vad har du tänkt att göra?


- Ingenting Cassie


- Men någonting ska du väl göra? Du måste åtminstonde ändra din realtionstatus på simsbook!


- Jag kan inte Cassie


 


- Varför inte?


- Mina föräldrar skulle börja undra och ringa hela dan, när jag berättar sanningen kommer dem bli knäckta.


- Men du kan inte ljuga för dem heller?


- Sluta tjata!


- Förlåt Emma jag vill bara ditt bästa


- Mitt bästa är att ni slutar tjata om det!


 


- Kom igen Emma! Bli inte så sur på oss, vi tänker bara på dig ju!


- Jag vet Andrea, Men jag orkar inte med att snacka om honom eller om vad som har hänt. 


- Okej, Linnea öka tempot lite!! ropar Andrea åt Linnea.


- Okej


- Frukosten är färdig tjejer!


 


- Så vilken är eran första lektion, frågar Cassie och stoppar in en bit pannkaka i munnen.


- Jag har fysik


- Vad tråkigt Linnea, jag har idrott


- Kul Andrea och jag har Matematik, säger Cassie och leer stort.


- Aha Mr Snygging Cassie!


- Om han är och dessutom underbar! Jag önskar att han fick ha ett förhållande med en elev.


- Han är nog gift så som han ser ut


Alla tystnar och tittar mot Emma som har deltagit i samtalet om killar.


- Säkert är han det men jag ska fortsätta drömma


- Okej


 


- Ha så kul tjejer, jag ska bara gå upp på rummet en liten stund, vi ses senare.


- Jag ska ta en dusch, säger Cassie och går iväg.


 


- Emma?


- Mm


- Skynda dig vi får inte komma försent och jag finns här om du vill prata!


- Okej, tack


Efter att tjejerna har klätt på sig och är redo går Andrea upp till deras rum och hittar Emma.


 


- Ehm Emma? Ska inte du till skolan?


- Mhmm


- Du kommer att komma försent om du inte går upp nu


- Mhmm


- Sluta säga Mhmm!


- Mhmm


 


- Ska du inte gå till skolan?


- Mhmm


- Okej vi ses senare då


- Mhmm


 


- Vart är Emma? frågar Cassie


- Hon stannar hemma idag, hon låg och sov i sin säng


- Menar du allvar?


- Ja, jag antar att hon inte är redo att gå till skolan ännu.


 


- Asså tjejer jag börjar bli lite orolig


- Hennes hjärta är bara krossat det kommer att gå över Linnea


- Vi borde ta med henne ut på en tjej kväll eller ha en tjejkväll här!


- Bra idé Linnea, svarar Andrea och ler stort.


Sen går allihop till skolan.


( I skolan )


 


- Tja tjejer vart är Emma?


- Hej Jason, hon är dålig och stannar hemma idag


- Ah Emma mådde ganska dåligt idag


- Menar ni allvar? Emma sjuk knappast?


- Jo hon är dålig


- Vad har hänt?


 


- Justin bedrog henne med någon blond tjej


- Fyfan för honom, jag ska spöa skiten ur honom! Ryter Jason


- Låt bli han är inte värd det!


- Säg till Mr Johnson att jag blev dålig och gick hem


- Vart ska du?


- Cassie någon behöver sin vän


- Lycka till



( Hemma )


 


Emma har vaknat och tar ut lite glass ur frysen.


 


- Herr Glass! Det är du och jag nu, vi får klara oss med varandra.


- Åh du smakar så gott, att jag inte har tänkt på det här tidigare.


Emma äter upp sin glass och reser sig upp.


 


- Hej Em!


- Jason?

Av Julia - 21 oktober 2012 17:01

 


Julie Star är en serie som handlar om en ungdom som heter Julie Star. Hon är 19 år och drömmer om en sång karriär. Just nu har hon börjat uppträda i parker. Kommer hon att klara pressen att bli en stor popstjärna? Kommer hon att få hamna på den stora scenen alla drömmer om?


Det får ni se i den nya serien Julie Star som kommer publiceras varje fredag.

Av Julia - 20 oktober 2012 20:42

Det blev lite sent nu så jag fixar delarna imorgon istället ! :)

Presentation


Välkommen till min blogg. Jag heter Julia och är 15år. Jag kommer att skriva om ett ämne och det är såklart om the sims. Dessutom kommer jag skriva fusk, tips, historier osv. Hoppas ni gillar det ni läser och kanske lämnar en liten kommentar:)

Historier Schema:

Måndag: Systrar

Tisdag: Från två olika världar

Torsdag: Inuti Natten

Fredag: Två olika liv

Lördag: Cecilias blogg

Söndag: Beverly High

 

Sänds varje vecka: Från två olika världar, Cecilias blogg, Beverly High.

 

Sänds varannan vecka: Systrar, Två olika liv, Inuti Natten.

 

Observera att nya serien Castaway startar när Från två olika världar når sitt slut.

Har du en fråga?

29 besvarade frågor

Rösta här:

Vad vill du ser mer av på bloggen?
 Historier
 Nedladdningar
 Fusk & Tips
 Önskesimmar
 Simmar
 Julia bygger hus

Historier / Serier:

 

    

 

 

 

 

 

 

 

Senaste inläggen:

Kategorier:

Arkiv:

Sök här:

Andra bloggar om sims:

Kalender:

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

RSS:

Ändra språk:


Skapa flashcards