juliasims3

Alla inlägg den 13 juli 2013

Av Julia - 13 juli 2013 14:30

 


Del 6:

 

 

Alla de fyra ungdomarna somnade tätt intill varandra i den stora dubbelsängen senare på kvällen. Nästa morgon hade de gjort i ordning sig och åkt till Mirandas Café. Star & Melinda satt i ett bord medans killarna beställde varsin kaffe.

 

 

 

- Så Star är du reda för din interjuv? frågar Melinda nyfiket.

 

- Jag tror det, fast jag är riktigt nervös just nu

 

- Ta det lugnt det kommer att gå bra

 

 

 

- Jag hoppas verkligen det, för jag vill ha det här jobbet

 

- Så modelkariärren är inget för dig?

 

- Iallafall inte nu men kanske lite senare

 

- Okej, jag tror jag kan fixa in dig då

 

 

 

- Det skulle jag uppskatta för jag skulle inte vilja jobba på kontor i hela mitt liv.

 

- Nej du är för söt för att jobba på kontor. Ditt ansikte måste synas någonstans.

 

- Kanske det, vi får väl se

 

 

 

Kevin & Max kommer och sätter sig med tjejerna men då reser Star sig upp.

 

- Nu är det dags, önska mig lycka till

 

- Lycka till Star, vi håller tummarna, säger Kevin

 

- Lycka till älskling. Jag hejar på dig, säger Max

 

- Jag vet att du kommer att klara det så du behöver inget lycka till, säger Melinda.

 

- Tack Melinda

 

- Det är sant, kolla dina betyg, ditt ansikte och dessutom är du grym på det du gör.

 

Star lämnar Mirandas Café på bara några minuter.

 

 

 

- Hon kommer att klara det där, slappna av Max.

 

- Jag vet Melinda

 

- Nu måste jag också gå, säger Melinda

 

- Varför då?

 

- Beata är här, svarar hon och pekar på en medelålders kvinna i höga klackar. 

 

- Okej lycka till

 

- Lycka till hjärtat mitt

 

- Tack killar

 

Melidna reser sig upp och går fram till Beata.

 

 

 

- Åhh min Melinda, min vackra model Melinda, tjuter Beata hysteriskt

 

- Beata, säger Melinda glatt och kramar om henne.

 

Fortsättning följer..

 

 

 

 

 

 



Presentation


Välkommen till min blogg. Jag heter Julia och är 15år. Jag kommer att skriva om ett ämne och det är såklart om the sims. Dessutom kommer jag skriva fusk, tips, historier osv. Hoppas ni gillar det ni läser och kanske lämnar en liten kommentar:)

Historier Schema:

Måndag: Systrar

Tisdag: Från två olika världar

Torsdag: Inuti Natten

Fredag: Två olika liv

Lördag: Cecilias blogg

Söndag: Beverly High

 

Sänds varje vecka: Från två olika världar, Cecilias blogg, Beverly High.

 

Sänds varannan vecka: Systrar, Två olika liv, Inuti Natten.

 

Observera att nya serien Castaway startar när Från två olika världar når sitt slut.

Har du en fråga?

29 besvarade frågor

Rösta här:

Vad vill du ser mer av på bloggen?
 Historier
 Nedladdningar
 Fusk & Tips
 Önskesimmar
 Simmar
 Julia bygger hus

Historier / Serier:

 

    

 

 

 

 

 

 

 

Senaste inläggen:

Kategorier:

Arkiv:

Sök här:

Andra bloggar om sims:

Kalender:

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8 9 10 11 12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24 25 26 27
28
29 30
31
<<< Juli 2013 >>>

RSS:

Ändra språk:


Ovido - Quiz & Flashcards