juliasims3

Direktlänk till inlägg 13 november 2013

PGC 3: Generation 1: Del 2

Av Julia - 13 november 2013 20:30

     

Tyra vaknade nästa dag med illamående så hon sjukskrev sig och kröp ner i sin säng. Hon var hemma i en vecka med illamåendet och ingenting förändrades. Tyra var helt förtvivlad. Vad var felet med henne?

 

 

 

Familjen har dessutom fått en ny familje medlem. Den här lilla sötnosen heter Lady. Tyra adopterade henne från härberget och det var helt gratis. Det tyckte hon var helt perfekt.

 

   

 

Tyra tillbringar de mesta av sin tid med Lady. För Lady behöver mycket uppmärksamhet och dessutom är Tyra förälskad. En hund är mycket bätte än en baby tycker hon.

 

 

 

Sen in träffade det värsta. Tyra förstod plötsligt varför hon mått så illa och att hon gått upp lite i vikt. Hon ville inte ha något barn och var rätt säker på att Taij inte ville ha ett heller. Det fanns bara en utväg ungen ska ut.

 

 

 

Tyra berättar för Taij att hon är gravid och Taij blir överlycklig. Han börjar leka och prata med hennes mage. Tyra får dåligt samvete att hon har bokat en abort tid. Men den avbokar hon snabbt för Taijs skull. Hon kan tänka sig att få en unge med honom. Och han kommer nog att göra allt jobb.

 

 

 

Bara för att hon blev gravid slutar hon inte med att anstränga sig. Hon leker väldigt ofta med Lady och lyfter tunga saker. Och det tycker inte Taij om.

 

 

 

Magen växer och växer. Tyra kan inte låta bli att känna på den. Hon har blivit så stor på några månader.

 

 

 

Strax går vattnet och Tyra skriker panikslaget på Taij.

 

   

 

Till hennes stora förskräckelse föder hon TVÅ barn. En liten pojke och en liten flicka. De får namnen Aiden och Brittany. Taij är överlycklig men jag önskar att jag kunde säga samma sak om Tyra.

PGC
 
 
Emma

Emma

18 november 2013 17:47

Du är verkligen så bra på att skriva!
Jag bara undrar var du har hittat Tyras hår? Det är jättefint (precis som hon)!

http://simsremmen.blogspot.se

Julia

18 november 2013 19:44

Jag har köpt henne hår på store. Inne på Sims 3 officela hemsida. :)

Tack så mycket :)

 
Emma

Emma

29 november 2013 14:48

Hehe, jag hittar det inte..? Vet du vad det heter?

http://simsremmen.blogspot.se

Julia

4 december 2013 16:48

Jaha , jag kan visa i ett inlägg :)

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 7 januari 2014 21:44


   ( Klicka på bilden för att komma till nya bloggen )   Nu  är der dags att länka min nya blogg. Men jag är långt ifrån klar med överförandet. Och om ni vet hur man får bort snön och lägger in bloglovin och bilder i menyn så kan ni väl hjälpa ...

Av Julia - 7 januari 2014 14:51

Hörni förlåt om jag inte varit närvarande. Jag har bytt bloggportal till blogg.se. Men jag har försökt få designen att fungera. Seriöst jag har suttit i 2 veckor och kämpat. Om inte 3 veckor. Iallafall jag håller på att överföra allting nu. Återko...

Av Julia - 23 december 2013 22:13

Det var ett tag sedan vi sågs. Några år sedan om vi ska vara exakt.          Ser ni vem det här är? Det är Cecilia. Hon har redan blivit 15 år. Tiden går fort när man har roligt. Visst är hon vacker?         Jag har till och med ...

Av Julia - 23 december 2013 21:43

Efter vår mammas död har jag varit den som uppfostrat mina systrar. Egentligen är vårt liv inte någon speciellt. Det är exakt samma visa varje dag. Låt mig visa er :)         Medans jag och Cecilia var i skolan så tog barnvakten hand om Sop...

Av Julia - 23 december 2013 21:36

    Natalia gjorde slut med Joseph och började dejta denna skönhet. Hon tröttnade helt på män och blev förälskad i sin väninna Florita. De inledde snabbt ett förhållande.       Dem köpte också detta hus tillsammans. Natalia flyttade in ...

Presentation


Välkommen till min blogg. Jag heter Julia och är 15år. Jag kommer att skriva om ett ämne och det är såklart om the sims. Dessutom kommer jag skriva fusk, tips, historier osv. Hoppas ni gillar det ni läser och kanske lämnar en liten kommentar:)

Historier Schema:

Måndag: Systrar

Tisdag: Från två olika världar

Torsdag: Inuti Natten

Fredag: Två olika liv

Lördag: Cecilias blogg

Söndag: Beverly High

 

Sänds varje vecka: Från två olika världar, Cecilias blogg, Beverly High.

 

Sänds varannan vecka: Systrar, Två olika liv, Inuti Natten.

 

Observera att nya serien Castaway startar när Från två olika världar når sitt slut.

Har du en fråga?

29 besvarade frågor

Rösta här:

Vad vill du ser mer av på bloggen?
 Historier
 Nedladdningar
 Fusk & Tips
 Önskesimmar
 Simmar
 Julia bygger hus

Historier / Serier:

 

    

 

 

 

 

 

 

 

Senaste inläggen:

Kategorier:

Tidigare år:

Arkiv:

Sök här:

Andra bloggar om sims:

Kalender:

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

RSS:

Ändra språk:


Ovido - Quiz & Flashcards