juliasims3

Direktlänk till inlägg 13 november 2013

PGC 3: Generation 1: Del 3

Av Julia - 13 november 2013 21:26

 


Efter förlossningen återgår Tyra till sin normala vardag. Iallafall nästan. Hon leker med Lady de mesta av sin tid och målar. Men på natten går hon upp och tar hand om tvillingarna. På dagarna är det Taij som tar hand om dem och det har han ingenting emot.

 

   

 

En natt vaknar Tyra av att hon mår illa igen. Och hon vet direkt vad felet är. Hon blir helt förskräckt. Vad ska hon göra? Hon har redan 2 små odjur. Hon vill inte ha några fler. Den här gången bestämmer hon sig för att gå bakom ryggen på Taij och göra en abort.

 

   

 

Men tiden går och hon börjar tveka. Kan hon göra något så hemskt mot sin man? Han skulle aldrig förlåta henne. Dessutom tog Taijs pappa ledig slut så han fick återgå till sitt jobb som ambulansförare och Tyra fick ta hand om barnen. Under tiden blev hon ändå lite fäst vid dem och vid det ögonblicket bestämde hon sig för att behålla sin baby.

 

 

 

Men självklart är Lady Tyras favorit.

 

 

 

Tyras mage växer och Taij kan inte vara lyckligare. Han har en fantastisk fru och två små fantastiska barn och ännu ett är på väg. Det var så värt att lämna sin trista fru Sara. Men han saknade ändå sin son.

 

   

 

Taij spenderar mycket tid med sina barn och vill inte missa något när han är i närheten.

 

 

 

Strax går Tyras vatten och yttligare än gång ska hon få en baby.

PGC
 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av Julia - 7 januari 2014 21:44


   ( Klicka på bilden för att komma till nya bloggen )   Nu  är der dags att länka min nya blogg. Men jag är långt ifrån klar med överförandet. Och om ni vet hur man får bort snön och lägger in bloglovin och bilder i menyn så kan ni väl hjälpa ...

Av Julia - 7 januari 2014 14:51

Hörni förlåt om jag inte varit närvarande. Jag har bytt bloggportal till blogg.se. Men jag har försökt få designen att fungera. Seriöst jag har suttit i 2 veckor och kämpat. Om inte 3 veckor. Iallafall jag håller på att överföra allting nu. Återko...

Av Julia - 23 december 2013 22:13

Det var ett tag sedan vi sågs. Några år sedan om vi ska vara exakt.          Ser ni vem det här är? Det är Cecilia. Hon har redan blivit 15 år. Tiden går fort när man har roligt. Visst är hon vacker?         Jag har till och med ...

Av Julia - 23 december 2013 21:43

Efter vår mammas död har jag varit den som uppfostrat mina systrar. Egentligen är vårt liv inte någon speciellt. Det är exakt samma visa varje dag. Låt mig visa er :)         Medans jag och Cecilia var i skolan så tog barnvakten hand om Sop...

Av Julia - 23 december 2013 21:36

    Natalia gjorde slut med Joseph och började dejta denna skönhet. Hon tröttnade helt på män och blev förälskad i sin väninna Florita. De inledde snabbt ett förhållande.       Dem köpte också detta hus tillsammans. Natalia flyttade in ...

Presentation


Välkommen till min blogg. Jag heter Julia och är 15år. Jag kommer att skriva om ett ämne och det är såklart om the sims. Dessutom kommer jag skriva fusk, tips, historier osv. Hoppas ni gillar det ni läser och kanske lämnar en liten kommentar:)

Historier Schema:

Måndag: Systrar

Tisdag: Från två olika världar

Torsdag: Inuti Natten

Fredag: Två olika liv

Lördag: Cecilias blogg

Söndag: Beverly High

 

Sänds varje vecka: Från två olika världar, Cecilias blogg, Beverly High.

 

Sänds varannan vecka: Systrar, Två olika liv, Inuti Natten.

 

Observera att nya serien Castaway startar när Från två olika världar når sitt slut.

Har du en fråga?

29 besvarade frågor

Rösta här:

Vad vill du ser mer av på bloggen?
 Historier
 Nedladdningar
 Fusk & Tips
 Önskesimmar
 Simmar
 Julia bygger hus

Historier / Serier:

 

    

 

 

 

 

 

 

 

Senaste inläggen:

Kategorier:

Arkiv:

Sök här:

Andra bloggar om sims:

Kalender:

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12 13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

RSS:

Ändra språk:


Skapa flashcards