juliasims3

Alla inlägg den 14 oktober 2012

Av Julia - 14 oktober 2012 17:45

 


Beverly High är en skola som ligger i en liten stad mellan Sunset Valley och Hidden Springs.

De fyra rumskompisarna Emma, Andrea, Linnea & Cassie går alla i Beverly High och har olika intressen men ändå passar dem så bra ihop. Vi ska få följa deras liv mellan himel och jord. Hur de tar tag i första skolåret på collage och hur många killar de kommer dumpa innan skolåret är slut.


 


Det här är Emma, hon är den glada tjejen som älskar musik och matlagning. Hon är en fantastisk fotograf och sångerska, hon är gudomlig på att laga mat. När Emma är hemma och gör mat är det aldrig någon som struntar i att äta.

Hon är ganska klumpig av sig och har ett bra sinne för humör. Egenligt hennes ex är hon bra på att kyssas och drömmer om det perfekta förhållandet. Hon är just nu tillsammans med kill idolen Justin. En söt pojke som sägs vara en player. Men enligt honom är han ingen bedragare mot Emma.

Tror ni honom? Det får ni ta reda på!


 

Här är Andrea, tjejen med attityden. Grym på sport och tränar minst 3 gånger i veckan och drömmer om att få en plats i skolans fotbollslag. Hon är ganska dramatisk av sig och är väldigt trevlig. Andrea är typen som ger alla en chans. Hennes attityd gör så hon blir hetare enligt varenda kille i skolan. Hon älskar sina vänner mer en allt och ställer upp för dem.

Andrea var tillsammans med en kille som hette James. Det slutade med att hon blev dumpad. Men tappade Andrea hakan för det? Nej tvärtom! Hon tog ut sin ilska på sport och se hur det gick.


 


Det här är Cassie. Den snygga och sexiga tjejen i skolan. Många tror att det ända hon bryr sig om är intresse för smink. kläder och hur hon ser ut. De ända som vet hennes sanna jag är hennes bästa vänner. Hon älskar kampsport och är helt galen i skolans snygga matematik lärare. Dansa är hennes intresse också och spela piano.

Hur tror ni det går?



Det här är Linnea. Punk bruden, hon älskar att spela trummor. De flesta undrar varför hon hänger med Cassie, Andrea och Emma. Hon har en helt annan stil och sida enligt andra. Dessutom är Linnea tvillingsyster till Andrea.

Men hon skiter fullständigt i vad andra tycker och rockar hårt med sin heta punk stil.


Jaha vad tycks?


Kommentera gärna!


Kram på er :) 

Av Julia - 14 oktober 2012 17:41

Hallå där allihopa!


För ett tag sen fick jag hem 1000 simpoints i brevlådan och mina föräldrar har gjort ett krav på mig.

Vill jag ha den här julklappen innan julafton måste jag städa mitt rum annars får jag den på julafton inklussiv årstider.

Självklart ska jag börja städa nu men ska först skriva en liten recension på Beverly High.

Kram på er!


 

Av Julia - 14 oktober 2012 10:36

Hej på er alla! Jag kommer blogga lite senare ikväll för nu ska jag till stallet
Kram

Presentation


Välkommen till min blogg. Jag heter Julia och är 15år. Jag kommer att skriva om ett ämne och det är såklart om the sims. Dessutom kommer jag skriva fusk, tips, historier osv. Hoppas ni gillar det ni läser och kanske lämnar en liten kommentar:)

Historier Schema:

Måndag: Systrar

Tisdag: Från två olika världar

Torsdag: Inuti Natten

Fredag: Två olika liv

Lördag: Cecilias blogg

Söndag: Beverly High

 

Sänds varje vecka: Från två olika världar, Cecilias blogg, Beverly High.

 

Sänds varannan vecka: Systrar, Två olika liv, Inuti Natten.

 

Observera att nya serien Castaway startar när Från två olika världar når sitt slut.

Har du en fråga?

29 besvarade frågor

Rösta här:

Vad vill du ser mer av på bloggen?
 Historier
 Nedladdningar
 Fusk & Tips
 Önskesimmar
 Simmar
 Julia bygger hus

Historier / Serier:

 

    

 

 

 

 

 

 

 

Senaste inläggen:

Kategorier:

Arkiv:

Sök här:

Andra bloggar om sims:

Kalender:

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

RSS:

Ändra språk:


Ovido - Quiz & Flashcards