juliasims3

Alla inlägg den 15 oktober 2012

Av Julia - 15 oktober 2012 20:05

Hittar inte från två olika världar just nu.

Så ni får en del av Beverly high istället.


 


Del 1:


 


- Mm, jag vet men jag har sjukt mycket läxor att göra tills imorgon.


- Emma du har typ aldrig tid för mig? Jag saknar ju dig!


- Förlåt Justin, men det har varit så mycket just nu. Vi kan väl ses imorgon?


-Okej, men jag jobbar hela veckan. Du får komma förbi kontoret imorgon.


- Okej...


 


- Alltså tjejer hur ska jag berätta det för henne? säger Andrea och kollar på sina bästa vänner.


- Andrea du måste helt enkelt, annars kommer hon gå runt och tro att inget har hänt, svarar Cassie.


- Ni fattar väl att ni måste berätta för henne? Vi är hennes bästa vänner och hon förtjänar sanningen. Du får helt enkelt berätta det Andrea vi är här hela tiden, hon har snart pratat klart i telefon med Justin.


 


- Jag vet, jag är bara rädd. Hon kommer få en chock och börja deppa.


- Mm, men hon kommer deppa ännu mera och bli förbannade på oss om vi inte berättar för henne.


- Du har rätt Cassie, jag ska säga det till henne så fort hon har snackat klart.


- Bra Andrea, vi är här hela tiden.


- Hej då super goda maten, säger Andrea buttert.


- Skojar du? Hon kommer laga mat tills hon storknar. När hon är ledsen lagar hon mat och äter mycket.


- Mm


 


- Okej Justin, vi ses imorgon.


- Va? Ska du redan lägga på?


- Ja, jag har som sagt massor av läxor att göra och Andrea vill prata med mig,


- Jaha, Andrea hela tiden, ska inte den där Jason komma till er snart också?


- Justin är du svartsjuk eller? Jason är min bästa kompis, inget mer.


- Okej, hej då älskar dig


- Älskar dig också


Emma lägger på samtalet och går till Andrea som står och snackar med tjejerna.


 


Hon får en vänlig kram och jag känner doften av äpplen från hennes mörk bruna hår.


- Hej Andrea, förlåt att jag inte kunde följa med ut och fota, gick det bra?


- Ja, eller sådär. Du är fortfarande bättre än mig. Kan jag få prata med dig?


- Övning ger färdighet, visst. Vad vill du säga?


 


- Asså jag gick förbi Mirandas café idag.


- Mm och ?


- Jag ville fota lite inne i resturangen, jag tog kort på alla möjliga kort. Jag fick ett kort på en jätte fin barnfamilj. Men i bakgrunden var det ett foto på två personer som kysste varandra. Jag lämnade in fotot för utskrift som jag ska hämta imorgon, men saken är den att en av personerna var Justin med en blond tjej.


- Va? Menar du allvar?


- Ja, jag har foto bevis, jag kan visa dig det imorgon. Men när jag var på väg hem såg jag dem gå in på hans kontor. Jag tycker du ska gå ditt.


- Tack Andrea för att du berättade det. Jag går ditt med en gång.


Emma går mot Justins kontor och går in i det stora rummet.


 


- Hej älskling, jag trodde du skulle komma imorgon, säger Justin och stänger av sin dator.

Han går fram till Emma och ger henne en kärleksfull kram.


 


- Fan vad jag har saknat dig


- Jag har saknat dig med, men jag vill fråga en sak.


 


- Okej, vad vill du fråga mig?


- Har du varit otrogen mot mig?


- Va? Nej! Det skulle jag aldrig vara! Hur kan du tro det?


- Förlåt men några har sätt dig med en blondin på Mirandas. Har du det?


- Nej! Jag skulle aldrig göra så mot dig. Jag fattar inte hur du kunde tro det?


- Förlåt


Han kramar Emma kärleksfullt igen.


 


Dörren öppnas från hans garderob och en blondin kommer ut. Hon har några underkläder på sig och ler stort.


- Åh Justin älskling, tack så mycket. Glöm inte att ringa mig


 


Hon stannar framför Emma och Justin.


- Justin, nästa gång kan vi väl göra det i din eller min säng?


- Eh säkert


 


- Hörru du snygging, kan vi inte göra det igen när din vän har gått?


Utan att svara vänder han sig mot Emma.


 


- Fyfan vad äcklig du är!


- Men du kunde ju inte komma!


- Är du seriös! Bara för att jag är borta en gång sätter du på en annan tjej? Fyfan! Fyfan vad äckligt, jag hatar dig!


- Förlåt Emma, jag ska aldrig göra om det.


- Dessutom ljuger du för mig! Hur många fler är det?


- Ehm


- Svara mig!


- Kanske 20 stycken, men siffran spelar väl för fan ingen roll. Jag ska inte göra om det ju!


- Det är slut!


Utan ett till ord springer Emma gråtandes därifrån.


Justin står kvar helt ensam och tom.


 


Vafan! Bara 20 gånger det är ingenting!


Justin vänder sig om och går emot blondinen.


 


- Ska jag gå nu eller vill du göra det igen?


- Kom här


 


Fortsättning följer...


Av Julia - 15 oktober 2012 18:48

Hallå där!


Ska ta och spela lite nu på Beverly High så jag kan ge en del på söndag.

Jag ska försöka hitta från två olika världar. Boken ligger någonstans i mina kartonger.

För vi har renoverat om mitt rum. Men jag ska se till att hitta den.

Hittar jag den inte få ni en del av Beverly High istället.

Kram


 

Presentation


Välkommen till min blogg. Jag heter Julia och är 15år. Jag kommer att skriva om ett ämne och det är såklart om the sims. Dessutom kommer jag skriva fusk, tips, historier osv. Hoppas ni gillar det ni läser och kanske lämnar en liten kommentar:)

Historier Schema:

Måndag: Systrar

Tisdag: Från två olika världar

Torsdag: Inuti Natten

Fredag: Två olika liv

Lördag: Cecilias blogg

Söndag: Beverly High

 

Sänds varje vecka: Från två olika världar, Cecilias blogg, Beverly High.

 

Sänds varannan vecka: Systrar, Två olika liv, Inuti Natten.

 

Observera att nya serien Castaway startar när Från två olika världar når sitt slut.

Har du en fråga?

29 besvarade frågor

Rösta här:

Vad vill du ser mer av på bloggen?
 Historier
 Nedladdningar
 Fusk & Tips
 Önskesimmar
 Simmar
 Julia bygger hus

Historier / Serier:

 

    

 

 

 

 

 

 

 

Senaste inläggen:

Kategorier:

Arkiv:

Sök här:

Andra bloggar om sims:

Kalender:

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9 10
11
12
13 14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2012 >>>

RSS:

Ändra språk:


Ovido - Quiz & Flashcards