juliasims3

Alla inlägg den 1 januari 2013

Av Julia - 1 januari 2013 17:55

 


Familjen sitter runt bordet. De är tysta och ingen har ett ända ord att säga. Det blir Kelly som avbryter den pinsamma tystnaden. 


 


- Jag fattar om ni inte vill prata om det här, men ni verkade rätt arga över min graviditet


- Ursäkta att det är svårt att smälta det just nu, men vi fick just vänja oss vid att bo ihop och nu en bebis!? Hur långt hade ni tänkt gå egentligen? Fräser Ally.


- Vi hade inte planerat det här egentligen förstår du väl? Jag förstår om du är arg Ally, men snälla försök acceptera det.


- Aldrig! Och jag är inte arg! Jag är besviken, ledsen, ilsken och så jäkla trött på er, så fort jag blir 18 år sticker jag från er och kommer aldrig återvända!


- Sluta nu Ally, det menar du inte!


 


- Jo! Sluta tro att du är min morsa! Om du nu inte redan har glömt bort det så är min mamma död!! skriker Ally.


- Jag vet det! Tror du seriöst att jag har glömt bort det?


- Om du nu vet det! Så sluta ta min mammas plats. Att ni inte skäms för fan! Ni limmade på varandra innan hon ens var död! Om du verkligen älskade min mamma så jävla mycket pappa så skulle du inte bedra henne. Och du Kelly om du verkligen brydde sig så jävla mycket om min mamma och var hennes vän skulle du aldrig sno hennes man innan hon ens var borta! Fyfan för er! Ni är så jävla äckliga att jag mår illa. Jag hatar er!!!


- Förlåt det var fel av oss Ally, vi planerade inte det. Vi blev förälskade helt enkelt. Och jag brydde mig om din mamma. Det var fel av oss att gå bakom ryggen på henne.


- Håll käften! Kom inte med det där skitsnacket! För du menar ingenting utav det du säger. Vet ni vad! Det är ert fel att mamma dog. För mamma visste om eran lilla affär. Det är ert fel att hon blev svagare. För hennes hjärta krossades!


Kelly stelnar till och kollar förskräckt på Ally. Orden sjunker sakta in i hennes huvud.


 


- Ally menar du allvar?


- Ja, ert jävla fel!


- Vi har pratat och vi har bestämt att niska åka till Joakims faster imorgon. Hon bor i Frankrike. Vi behöver en dag på oss att tänka. Ni stannar där bara en natt.


- Fy fan vad skönt, skriker Ally och reser sig ilsket upp.


Av Julia - 1 januari 2013 17:19

Gott nytt år på er allihopa!

 

Jag hade tänkt att skriva gott nytt år igår. Men fanns ingen täckning så jag fick bli lite sen att säga det nu.

Jag har iallafall lite planer på gång. Eftersom det är ett nytt år så ska jag ha lite att komma med.

I flera dagar har jag grubblat på att jag ska inte pausa två serier. Utan det var många som röstade på Julie Star. Jag hade ingen riktig historia på henne egentligen. Bara att ni skulle få följa hennes väg till rampljuset.

Men jag har istället bestämt mig för att ta bort den serien och använda henne som model. 

Jag kan inte ladda upp en del varje dag heller så jag ska ändra lite på schemat.


Serierna:

 

Familjen Darling

Från två olika världar

Familjen Dahlblad

 

Kommer sändas varannan vecka

 

Serierna:

 

Inuti natten

Beverly High

 

Kommer sändas varje vecka

 

Hoppas ni accepterar de här ändringarna. Jag har inget val. Men det gäller ju bara historierna.

Sen kommer det ju tips & trix, veckans sim, veckans hus, nedladdnings tips osv.

 

Kram på er och jag kämpar verkligen för att hinna med allting.

 

( Juste internet är borta igen :( Men jag delar internet igenom min telefon )

 

 

Av Julia - 1 januari 2013 15:10

Jag sitter i bilen på väg hem just nu. Är hemma om 2 - 3 timmar typ. Så då har jag några nyheter att berätta

Presentation


Välkommen till min blogg. Jag heter Julia och är 15år. Jag kommer att skriva om ett ämne och det är såklart om the sims. Dessutom kommer jag skriva fusk, tips, historier osv. Hoppas ni gillar det ni läser och kanske lämnar en liten kommentar:)

Historier Schema:

Måndag: Systrar

Tisdag: Från två olika världar

Torsdag: Inuti Natten

Fredag: Två olika liv

Lördag: Cecilias blogg

Söndag: Beverly High

 

Sänds varje vecka: Från två olika världar, Cecilias blogg, Beverly High.

 

Sänds varannan vecka: Systrar, Två olika liv, Inuti Natten.

 

Observera att nya serien Castaway startar när Från två olika världar når sitt slut.

Har du en fråga?

29 besvarade frågor

Rösta här:

Vad vill du ser mer av på bloggen?
 Historier
 Nedladdningar
 Fusk & Tips
 Önskesimmar
 Simmar
 Julia bygger hus

Historier / Serier:

 

    

 

 

 

 

 

 

 

Senaste inläggen:

Kategorier:

Arkiv:

Sök här:

Andra bloggar om sims:

Kalender:

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

RSS:

Ändra språk:


Ovido - Quiz & Flashcards