juliasims3

Alla inlägg den 19 januari 2013

Av Julia - 19 januari 2013 10:01

Schema:


Måndag: Beverly High

Tisdag: Familjen Darling

Onsdag: Inuti Natten 

Fredag: Familjen Dahlblad

Lördag: Två olika liv 

Söndag: Från två olika världar


Sänds varje vecka: Beverly High, Inuti Natten och Två olika liv


Sänds varannan vecka: Familjen Darling, Familjen Dahlblad och Från två olika världar.


Hoppas ni accepterar de här ändringarna

Av Julia - 19 januari 2013 09:49

( Ursäkta för den sämsta uppdateringen. Tog en liten paus från både bloggen och datorn. Har varit lite mycket. 

Men nu är jag igång igen. Hoppas ni har förståelse för det. )


Jag har gjort en till PGC utmaning. På grund av att Haley har fött 6 ungar redan och ingen av dem har rätt hårfärg. Bara ögonen är rätt på stor killen. Dem blir tydligen lik sin pappa. Så nu provar jag göra en PGC utmaning med en kille som heter James. Jag kommer köra på båda utmaningarna.


 


Det här är alltså James och han är min pgc sim. Han gick hem till grannen och frågade om hon hade lite socker. Eftersom han är ny inflyttad i Sunset Valley. Dem börjar tycka om varandra.


 


Han blev tillsammans med Jamie Jolina. Efter att dem blev ett par flyttade hon in i hans lilla hus. Men jag störde mig på hennes kläder och utseende och tänkte att det kan säkert bli bättre.


   


Så jag fixade hennes kläder, smink och hår. Har inte ändrat ögon eller något annat.


 


Så gav jag henne en sprej bränna eftersom hon är så blek. Och kolla! Hon vart ju riktigt söt. Hon har alltid varit söt men döljt det med det hemska håret och sminket.


Så nu är jag nöjd med henne och paret väntar sitt första barn.



PGC

Presentation


Välkommen till min blogg. Jag heter Julia och är 15år. Jag kommer att skriva om ett ämne och det är såklart om the sims. Dessutom kommer jag skriva fusk, tips, historier osv. Hoppas ni gillar det ni läser och kanske lämnar en liten kommentar:)

Historier Schema:

Måndag: Systrar

Tisdag: Från två olika världar

Torsdag: Inuti Natten

Fredag: Två olika liv

Lördag: Cecilias blogg

Söndag: Beverly High

 

Sänds varje vecka: Från två olika världar, Cecilias blogg, Beverly High.

 

Sänds varannan vecka: Systrar, Två olika liv, Inuti Natten.

 

Observera att nya serien Castaway startar när Från två olika världar når sitt slut.

Har du en fråga?

29 besvarade frågor

Rösta här:

Vad vill du ser mer av på bloggen?
 Historier
 Nedladdningar
 Fusk & Tips
 Önskesimmar
 Simmar
 Julia bygger hus

Historier / Serier:

 

    

 

 

 

 

 

 

 

Senaste inläggen:

Kategorier:

Arkiv:

Sök här:

Andra bloggar om sims:

Kalender:

Ti On To Fr
  1 2
3
4 5
6
7 8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26 27
28
29 30
31
<<< Januari 2013 >>>

RSS:

Ändra språk:


Ovido - Quiz & Flashcards