juliasims3

Alla inlägg den 2 augusti 2012

Av Julia - 2 augusti 2012 18:28

 


Del 6


Melinda: Rosa

Star: Lila


Melinda och Star har precis kommit fram till Bridgeporth. Melindas föräldrar köpte en lägenhet till henne.

De har ingen anning om att Star är med. De vet inte ens att hon existerar.


 


- Melinda är det långt kvar? frågar Star och kollar storögt på staden.


- Strax, det är bara två minuter kvar


- Okej, Hur är planen?


 


- Vi ska åka hem och göra oss hemmastadda. Sen ska vi hitta våran mammas hem och åka ditt.


- Mmm, Vi måste hitta henne på tre månader. Annars börjar dina föräldrar undra vad du gör där.

Men hur ska du förklara att det inte finns några bilder sen då?


- Enkelt ju, jag har faktis skaffat ett modeljobb på riktigt, så de blir inte misstänkta.

Du kan väl också skaffa ett jobb. Inte för att de behövs men jag tror du skulle vilja ha lite egna pengar.


- Du har rätt, jag ska söka ett jobb.


- Bara om du vill Star


- Mm, är vi framme snart


- Ja, vi är faktis framme nu, svarar Melinda och stänger av bilen. De går in i huset.


 


De åker upp till tredje våningen.


- Vilket mysigt ställe. Jag tror jag faktis kommer trivas här.


- Vad bra Star, men du ska se inomhus.


- Okej



   


- Jag kommer definitivt trivas här. Synd att vi bara ska bo här i tre månader.


- Haha Star du är rolig du, men vi kanske kan hitta en mysig lägenhet tillsammans när vi blir äldre.


- Menar du det?


- Självklart du är min syster, det skulle vara mysigt att bo med dig.


 


- Åh Melinda men jag har inte ett öre.


- Det ordnar sig Star, oroa dig inte för det.


- Okej, tack Melinda


- Det är lungt Star


- Men nu ska vi åka och göra en grej


- Vadå?


- Det får du se


 


Och de åker iväg


Presentation


Välkommen till min blogg. Jag heter Julia och är 15år. Jag kommer att skriva om ett ämne och det är såklart om the sims. Dessutom kommer jag skriva fusk, tips, historier osv. Hoppas ni gillar det ni läser och kanske lämnar en liten kommentar:)

Historier Schema:

Måndag: Systrar

Tisdag: Från två olika världar

Torsdag: Inuti Natten

Fredag: Två olika liv

Lördag: Cecilias blogg

Söndag: Beverly High

 

Sänds varje vecka: Från två olika världar, Cecilias blogg, Beverly High.

 

Sänds varannan vecka: Systrar, Två olika liv, Inuti Natten.

 

Observera att nya serien Castaway startar när Från två olika världar når sitt slut.

Har du en fråga?

29 besvarade frågor

Rösta här:

Vad vill du ser mer av på bloggen?
 Historier
 Nedladdningar
 Fusk & Tips
 Önskesimmar
 Simmar
 Julia bygger hus

Historier / Serier:

 

    

 

 

 

 

 

 

 

Senaste inläggen:

Kategorier:

Arkiv:

Sök här:

Andra bloggar om sims:

Kalender:

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

RSS:

Ändra språk:


Ovido - Quiz & Flashcards