juliasims3

Alla inlägg den 4 augusti 2012

Av Julia - 4 augusti 2012 21:29

juliasims3

 Följ mig på Blogkeen

Av Julia - 4 augusti 2012 20:50

 


Alla delar:


1 , 2 , 3 , 4 , 5 , 6 , 7

Av Julia - 4 augusti 2012 20:41

     


Delar:


1 , 2 , 3 , 4 , 5

Av Julia - 4 augusti 2012 19:21

 


Del 5:


Tidigare delar:


del 1 del 2 del 3 del 4


Miah: Rosa

Michel: Blå

Spencer: Plommon


 


- Förlåt... ehm...

 

- Miah tänker du svara idag? För jag reser mig inte upp först du säger ja

 

- Åh Michel, förlåt jag blev lite rädd bara, det är klart att jag vill gifta mig med dig.

 

 

 

Michel sätter på den glänsade diamant ringen på Miah finger och sen kastar Miah in sig i Michels famn.

 

 

 

- Jag älskar dig Michel! skriker Miah glatt.

 

- Jag älskar dig också min lilla solstråle

 

De går hem hand i hand och lägger sig ner och sover tätt intill varandra.

 

   

 

Nästa dag:

 

 

 

Michel sitter och äter sin frukost. Miah har åkt hem till Spencer. De ska ha en mysig tjej dag.

Michel har planerat att sitta framför tvn hela dagen med en öl.

 

 

 

- Hm det står solrosgatan 9. Det måste vara här.

 

Miah parkerar bilen och går upp på verandan,

 

 

- Hej Miah, säger Spencer glatt

 

- Hej Spencer svarar Miah och känner hur hon börjar må illa.

 

Miah springer in i huset och in till Spencers badrum.

 

 

 

Och så kommer Miah frukost upp.

 

Fortsättning följer 

Av Julia - 4 augusti 2012 18:16


Del 7:


 Melinda: Rosa

Star: Plommon

Andra: Orange


De kliver ut ur bilen.


 


och går till studion.


- Kom då Star!


- Jag kommer Melinda, svarar Star.


De går in genom dörrarna och Melinda går fram till en tjej vid disken.


 


- Hej och välkommen till Charlie´s makeup. Vad kan jag hjälpa dig med?


- Hej, min syster vill ha en makeover.


- Okej det ska vi se till att ordna.


Star följer med en tjej in i ett litet rum.


 


- Hm du har en fin figur, så det där ska vi lösa, säger Wilma.


- Okej tack


- Vännen du ska bli lika snygg som din tvilling syster. Du är verkligen jätte söt. Men lite andra kläder så är du oemotståndlig.


- Okej, svarar Star och börjar skratta.


Nästa dag:


Star sitter runt köksbordet och gör sina läxor men det ända hon kan koncentrera sig på är sin biologiska mamma och sin adoptiv familj.

 


- Åhhh! Snälla nån kan jag få tänka på något annat en min biologiska mamma, jag tänker anteckna istället.


" Det har varit två konstiga månader. Jag har fått reda på att jag har en tvillingssyster, att jag har två riktiga föräldrar någonstanns där ute. Jag är så spänd. Snart ska vi hitta våran biologiska mamma.


Dörren öppnas och in kommer Melinda.


 


- Hej Star, vad gör du?


- Hej Melinda, jag antecknar


- Jaha vad bra, Jag är helt slut


- Gick modeljobbet bra? Blev det bra bilder?


- Ja, idag fick jag fota med en as snygg kille. Vi fotade kärleks scener. Han går på collage och bor här.


- Vad roligt, säger Star och reser sig upp.


 


- Mm, hoppas jag får fotas med honom igen, någon gång.


- Så nu kommer du vara känd här! Grymt ju, men hur kan du vara borta i fem timmar? Tar det så lång tid?


- Haha Star, Det tar tid att bli sminkad, få på sig kläderna och posa framför kameran. Men jag har köpt en sak till dig. Det är därför jag har varit borta en timme extra.


- Jaha


 


- Varsegod Star, hoppas du blir glad, det va inte billigt


- Okej, tack Melinda


- Varsegod


- Men Melinda....


Fortsättning följer


Presentation


Välkommen till min blogg. Jag heter Julia och är 15år. Jag kommer att skriva om ett ämne och det är såklart om the sims. Dessutom kommer jag skriva fusk, tips, historier osv. Hoppas ni gillar det ni läser och kanske lämnar en liten kommentar:)

Historier Schema:

Måndag: Systrar

Tisdag: Från två olika världar

Torsdag: Inuti Natten

Fredag: Två olika liv

Lördag: Cecilias blogg

Söndag: Beverly High

 

Sänds varje vecka: Från två olika världar, Cecilias blogg, Beverly High.

 

Sänds varannan vecka: Systrar, Två olika liv, Inuti Natten.

 

Observera att nya serien Castaway startar när Från två olika världar når sitt slut.

Har du en fråga?

29 besvarade frågor

Rösta här:

Vad vill du ser mer av på bloggen?
 Historier
 Nedladdningar
 Fusk & Tips
 Önskesimmar
 Simmar
 Julia bygger hus

Historier / Serier:

 

    

 

 

 

 

 

 

 

Senaste inläggen:

Kategorier:

Arkiv:

Sök här:

Andra bloggar om sims:

Kalender:

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

RSS:

Ändra språk:


Ovido - Quiz & Flashcards