juliasims3

Alla inlägg den 23 augusti 2012

Av Julia - 23 augusti 2012 21:16

Det hade gått flera månader sen Ben fick reda på att Donna var gravid. Donna födde en liten dotter som fick namnet Amanda.
Amanda var en glad liten tjej. Donna hade fått en kompis som heter Pamela Hall. De är riktigt tjata.

Donna hade gått in till Amanda som ville ha mat. Pamela väntade i hallen och Ben var ute med deras hund. När Amanda är mätt och belåten lämnar Donna henne för en vilostund och går ut till Pamela som väntar i köket.

- Snart somnar hon nog, jaha vad var det du ville berätta?

- Det ska flytta in en ny kille i kvarteret. Tror du jag har en chans?

- Pamela var försiktigt bara. Man vet aldrig

- Nu låter du som en mamma! Svarar Pamela och skrattar

- Om du inte har glömt det så är jag mamma

- Juste, kommer du låta likadant mot Amanda?

- Skojar du? Hon ska inte få gå någonstans utan att berätta för oss vart. Hon är våran lilla ögonsten. Jag tror Ben kommer ha lite svårt att släppa iväg henne.

- Men tänk på att hon måste få fritid också

- Självklart

Fortsättning följer....

Av Julia - 23 augusti 2012 20:56

Jag skriver texten innan istället så får ni se bilderna efteråt.

Av Julia - 23 augusti 2012 20:54

Det här är Donna Parker. Hon är en tjej på 21 år. Donna är tillsammans med Ben Rit. De har varit tillsammans sen högstadiet och nu drömmer dem om att gifta sig och få ett barn.

- Ben vi ska äntligen få ett barn, säger Donna glatt

- Är du seriös? Är du med barn?

- Ja!

Ben blir så lycklig att han kastar sig in i sin söta flickväns famn.

Då vågar Ben göra det han har tvekat i många månader. Han ställer sig ner på knä och börjat rota i fickorna. Till slut hittar han den. Den röda asken med den vackra diamant ringen inut.

- Donna Parker vill du bli min fru? Jag ska ta väl hand om dig och vi ska få många barn tillsammans. Jag älskar dig över hela mitt hjärta.

- Jaa! Skriker Donna och kastar sig in i hans famn....

Fortsättning följer

Av Julia - 23 augusti 2012 20:40

Hej allihopa! Verkligen sämsta uppdateringen någonsin. Jag e sjuk just nu. Då får jag inte använda dator. Och då har jag spelat lite Sims freeplay på ipaden och telefonen. Så nu ska ni få följa några familjer i Sims freeplay. Eftersom jag ska kunna uppdatera något. Hoppas det e okej. :)

Presentation


Välkommen till min blogg. Jag heter Julia och är 15år. Jag kommer att skriva om ett ämne och det är såklart om the sims. Dessutom kommer jag skriva fusk, tips, historier osv. Hoppas ni gillar det ni läser och kanske lämnar en liten kommentar:)

Historier Schema:

Måndag: Systrar

Tisdag: Från två olika världar

Torsdag: Inuti Natten

Fredag: Två olika liv

Lördag: Cecilias blogg

Söndag: Beverly High

 

Sänds varje vecka: Från två olika världar, Cecilias blogg, Beverly High.

 

Sänds varannan vecka: Systrar, Två olika liv, Inuti Natten.

 

Observera att nya serien Castaway startar när Från två olika världar når sitt slut.

Har du en fråga?

29 besvarade frågor

Rösta här:

Vad vill du ser mer av på bloggen?
 Historier
 Nedladdningar
 Fusk & Tips
 Önskesimmar
 Simmar
 Julia bygger hus

Historier / Serier:

 

    

 

 

 

 

 

 

 

Senaste inläggen:

Kategorier:

Arkiv:

Sök här:

Andra bloggar om sims:

Kalender:

Ti On To Fr
   
1
2
3
4 5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23 24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2012 >>>

RSS:

Ändra språk:


Ovido - Quiz & Flashcards