juliasims3

Alla inlägg den 3 november 2012

:)

Av Julia - 3 november 2012 20:53


 

:)

Av Julia - 3 november 2012 20:40

Juste min nuvarande designen kommer försvinna snart igen.

Den är så mörk har hellre lite mer färger.

Anledningen till att den är så mörk är att för att jag ville testa något nytt och för att det är halloween.

I år har jag faktis inte pyntat mitt sims med halloween grejer.

Jag brukar faktis göra det.

Aja nu ska jag ordna lite.


Kram på er !


 

-.-

Av Julia - 3 november 2012 20:35

Hej på er alla där ute!


Eftersom jag sitter fast någonstans och kommer hem imorgon har jag inte hunnit avinstallera alla simsen.

Jag funderar på att spara husen och kopiera familjerna och flytta in dem i en ny stad. Fast samma såklart.

Vi får helt enkelt se. Men just nu håller jag på att bygga lite.

Tack och lov funkar det.

Men eftersom ni inte ska behöva vänta så länge så har jag klippt ihop med film.

Filmade scenerna för länge sen så den kanske inte är jätte bra direkt.

Kram på er!


 

Presentation


Välkommen till min blogg. Jag heter Julia och är 15år. Jag kommer att skriva om ett ämne och det är såklart om the sims. Dessutom kommer jag skriva fusk, tips, historier osv. Hoppas ni gillar det ni läser och kanske lämnar en liten kommentar:)

Historier Schema:

Måndag: Systrar

Tisdag: Från två olika världar

Torsdag: Inuti Natten

Fredag: Två olika liv

Lördag: Cecilias blogg

Söndag: Beverly High

 

Sänds varje vecka: Från två olika världar, Cecilias blogg, Beverly High.

 

Sänds varannan vecka: Systrar, Två olika liv, Inuti Natten.

 

Observera att nya serien Castaway startar när Från två olika världar når sitt slut.

Har du en fråga?

29 besvarade frågor

Rösta här:

Vad vill du ser mer av på bloggen?
 Historier
 Nedladdningar
 Fusk & Tips
 Önskesimmar
 Simmar
 Julia bygger hus

Historier / Serier:

 

    

 

 

 

 

 

 

 

Senaste inläggen:

Kategorier:

Arkiv:

Sök här:

Andra bloggar om sims:

Kalender:

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

RSS:

Ändra språk:


Ovido - Quiz & Flashcards