juliasims3

Alla inlägg den 25 november 2012

Av Julia - 25 november 2012 21:01

 


Del 3



 


- Hej Jason!, säger Emma och omfamnar sin bästa kompis.


- Hej Emma, tjejerna sa att du inte mådde så bra, något du vill berätta för mig?


- Jag ska berätta allt, vi sätter oss ner och äter lite glass


De sätter sig ner runt bordet med ett varsit glasspaket och Emma börjar berätta.


 


- Vi pratade i telefonen tidigare, han var svartsjuk över dig. Jag sa till honom att han inte behöver vara svartsjuk. Vi är ju bara vänner. Jag hade planerat att umgås med tjejerna och plugga men han blev bara tjurig.


- Mm


- Då åkte jag till hans kontor för att överaska honom. Jag knackar inte för det förstör hela grejen. Han stirrar chockat på mig och omfamnar mig. Men strax hör jag en tjejs röst och hon kommer ut från skrubben i underkläder.


- Fyfan vilket svin,


- Jag har bara deppat idag, hade ingen lust med någon skola


- Ska vi spela lite tv spel? frågar Jason glatt.


- Ja det låter jätte kul! Jag ska spöa skiten ur dig!


De sätter sig i soffan och startar matchen.


 


- Det finns ingen chans att du kommer ifatt mig! , skriker Jason glatt.


- Jag ska se till att komma ifatt dig!


- Vafan!?


- Haha vad var det jag sa, skrattar Emma glatt.


- Du hade lite tur bara!


- Säkert


De lägger ifrån sig kontrollerna och börjar prata glatt med varandra.


   


- Tack så mycket Jason för att du kom, det betyder mycket


- Såklart att jag ställer upp för min bästa vän!


- Du är bäst! Men vad ska vi göra nu!?


- Vi har fyra lektioner kvar, ska vi gå tillbaka till skolan?


- Okej


" I skolan "


 


- Vi har en ny elev i klassen, säg hej till Daniella.


- Hej Daniella, mumlar hela klassen.


- Hej, mumlar Daniella tillbaka


- Daniella du kan sätta dig längst ner.


Dörrarna slår upp och man hör flämtade andetag.


 


- Ursäkta att vi är sena


- Det gör ingenting, ni har säkert en utmärkt förklaring till det. Sätt er ner!


Lektionen flyger förbi och till slut ringer klockan ut.

Alla lämnar klassrummet förutom Cassie.


 


- Ehm David, jo jag undrar..


- Ja Cassie?


- Ehm


Han tittar allvarligt på henne och hon ler mot honom med sina vackra vita tänder.

Han tar upp sin hand och sätter mot hennes kind.


 


- Wow, du är så jäkla fin Cassie!


- Menar du det?


- Ja, jag är galen, men jag gillar verkligen dig! Du är speciell


Hon slår armarna om honom och tittar upp i hans chocklad bruna ögon.


 


De lutar sig mot varandra och snuddar vid varandras läppar. Till slut blir kyssen mer allvarligare.


 


" Shit vad håller jag på med? Hon är ju min elev "


Fortsättning följer..




Presentation


Välkommen till min blogg. Jag heter Julia och är 15år. Jag kommer att skriva om ett ämne och det är såklart om the sims. Dessutom kommer jag skriva fusk, tips, historier osv. Hoppas ni gillar det ni läser och kanske lämnar en liten kommentar:)

Historier Schema:

Måndag: Systrar

Tisdag: Från två olika världar

Torsdag: Inuti Natten

Fredag: Två olika liv

Lördag: Cecilias blogg

Söndag: Beverly High

 

Sänds varje vecka: Från två olika världar, Cecilias blogg, Beverly High.

 

Sänds varannan vecka: Systrar, Två olika liv, Inuti Natten.

 

Observera att nya serien Castaway startar när Från två olika världar når sitt slut.

Har du en fråga?

29 besvarade frågor

Rösta här:

Vad vill du ser mer av på bloggen?
 Historier
 Nedladdningar
 Fusk & Tips
 Önskesimmar
 Simmar
 Julia bygger hus

Historier / Serier:

 

    

 

 

 

 

 

 

 

Senaste inläggen:

Kategorier:

Arkiv:

Sök här:

Andra bloggar om sims:

Kalender:

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

RSS:

Ändra språk:


Ovido - Quiz & Flashcards