juliasims3

Alla inlägg den 29 november 2012

Av Julia - 29 november 2012 22:26

Förlåt att jag inte har laddat upp Star och Melinda på exchange ännu. Imorgon har jag ju kemi prov så har pluggat hela dagen. Och la in familjen dahlblad. Men jag lägger upp dem imorgon! God natt på er :)

Av Julia - 29 november 2012 20:20

    


Del 3


 


Det har gått två månader sen mamma gick bort. Det var en hemsk händelse och jag kommer aldrig glömma det. Jag drömmer fortfarande om att mamma inte har fått frid. Hon dyker upp i mina drömmar och anklagar mig. Det är så hemskt men på senaste tiden har det blivit bättre. Vet ni mer som har blivit bättre?

Jo mitt rum, jag lyckades övertala mormor Nancy och morfar Charlie att få måla rummet och slänga ut det gamla möblerna. Vi flyttade in min mammas gamla skrivbord från mitt förra hem samt lite av mina grejer från mitt rum. Det som klarade sig förstås. Just nu är mormor och morfar på en semester hos deras bekanta i Florida. Det betyder att jag har hela huset för mig själv. Jag har träffat någon också. Han är underbar och heter Theo. Vi har typ gått över gränsen eller vad man säger. Vill ni höra något sjukt. Jag satt inne på mitt rum igår då det plingade på dörren.


 


Theo stod på verandan och log mot mig med sina perfekta vita tänder.


- Hej Cecilia! Är allt bra med dig!?


- Ja det är perfekt iallafall nu när du är här, svarar jag glatt.


Han ser in i mina ögon och jag tittar in i hans perfekta chocklad bruna ögon. Han lutar sig närmare mot mig.


 


Och kysser mig. Kyssen är helt fantastisk och jag blir helt matt i hela kroppen.


Han kom in och vi tittade på en rolig film i soffan och bara myste. Ingenting mer jag lovar!

Sen somnade vi båda. Han i soffan och jag i hans famn. Vi båda vaknade upp på morgonen 10 minuter innan bussen skulle komma. Vi fick panik! Han var tvungen att gå hem.


 


Så han skyndade sig glatt hem. Han behövde ta en dusch och byta kläder.


För mig själv sprang jag och borstade tänderna och borstade igenom mitt hår.

Jag hann precis med bussen och kläderna från igår var inte så smutsiga så det fick duga en dag till.


 


Busschauffören var lite arg att jag var sen. Han har ju nitton ungar till att plocka upp. Som vanligt är jag den första att bli upp plockad. 


När jag kom hem sprang jag snabbt in i badrummet.


 


Middagen från igår kom ut och jag fick panik!


Jag kan ju inte bli magsjuk nu! Det är ju bal om några dagar och jag måste vara frisk och alert.


 


Men jag började tänka efter och räkna dagar. 


Jag kan vara magsjuk men jag kan också vara gravid.


Vad ska Nancy och Charlie säga!?


Tack för att ni lyssnade jag kommer tillbaka igen snart


Kram Cecilia


Fortsättning följer..


Vad tycks?

Presentation


Välkommen till min blogg. Jag heter Julia och är 15år. Jag kommer att skriva om ett ämne och det är såklart om the sims. Dessutom kommer jag skriva fusk, tips, historier osv. Hoppas ni gillar det ni läser och kanske lämnar en liten kommentar:)

Historier Schema:

Måndag: Systrar

Tisdag: Från två olika världar

Torsdag: Inuti Natten

Fredag: Två olika liv

Lördag: Cecilias blogg

Söndag: Beverly High

 

Sänds varje vecka: Från två olika världar, Cecilias blogg, Beverly High.

 

Sänds varannan vecka: Systrar, Två olika liv, Inuti Natten.

 

Observera att nya serien Castaway startar när Från två olika världar når sitt slut.

Har du en fråga?

29 besvarade frågor

Rösta här:

Vad vill du ser mer av på bloggen?
 Historier
 Nedladdningar
 Fusk & Tips
 Önskesimmar
 Simmar
 Julia bygger hus

Historier / Serier:

 

    

 

 

 

 

 

 

 

Senaste inläggen:

Kategorier:

Arkiv:

Sök här:

Andra bloggar om sims:

Kalender:

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21 22 23
24
25
26 27 28 29 30
<<< November 2012 >>>

RSS:

Ändra språk:


Ovido - Quiz & Flashcards