juliasims3

Alla inlägg den 2 april 2013

Av Julia - 2 april 2013 12:12

 

Isaks fästmö har fått en liten makeover och sedan flyttade de ut.


 

Angel var gravid igen, nu hoppas jag innerligt på en flicka. Det finns för många pojkar i släkten.


 

Liam blev småbarn och han hade också fel gener. Dessutom har de köpt en liten valp som heter Katja.


 

Angel födde ännu en pojke. Han fick heta Marcus.


 

Johan och Kelly har blivit barn. Alla tre syskonen satt och kollade på barnkanalen förutom lille Marcus som var i sin mammas famn.


 

Nu har Marcus blivit ett småbarn.


 

Eveline kom över och gjorde läxorna tillsammans med Kelly och Liam.


 

Efter ha upptäckt att Angel är gravid igen födde hon äntligen en liten flicka. 


 

Katja som har blivit vuxen blev badad av Angel.


 

Kelly och Gustav har blivit tonåringar. Båda blev valda till balens kung och drottning.


 

Noelle har blivit småbarn. Hon är tyvärr inte arvingen.


 

Hampus och Angel hade gett upp då de fick en överaskning. Angel var gravid igen och en liten kille föddes som fick heta Oliver. Och han var arvingen. Nu har de 6 barn och de sjätte barnet är arvingen.



PGC
Av Julia - 2 april 2013 11:39

   

Både Roxy och Angel upptäckte att de var gravida. Trillingsystrarna blev överlyckliga,


 

Roxy födde en liten kille som fick heta Jacob. 


   

Sen födde Angel och det blev tvillingar! En pojke och en flicka. De fick namnen Johan och Kelly.


 

Jag gjorde om Felicias och Kellys rum till barnrummet. Rummet fick bli lila.


   

Angel älskar sina barn väldigt mycket och spenderar det mesta av sin tid med dem. Sen flyttade Hampus, Angel, Isak och tvillingarna till ett eget hus.


 

Efter ha upptäckt att Angel väntar barn igen, gifter de sig i deras sovrum.


 

Tvillingarna har blivit småbarn ingen av dem blev arvingen.


Sedan födde Angel en till liten kille som fick heta Liam.


 

Isak gifte sig med sin fästmö som jag nu inte kommer på namnet.

PGC
Av Julia - 2 april 2013 11:24

Hej Allihopa!


Nu är jag tillbaka. Jag befinner mig just nu hos min stora syster. Så jag har inte haft något internet.

Och det har varit ganska mycket just nu med skolan, livet osv. 

Jag hoppas ni förstår varför jag tog en liten bloggpaus.


 

Presentation


Välkommen till min blogg. Jag heter Julia och är 15år. Jag kommer att skriva om ett ämne och det är såklart om the sims. Dessutom kommer jag skriva fusk, tips, historier osv. Hoppas ni gillar det ni läser och kanske lämnar en liten kommentar:)

Historier Schema:

Måndag: Systrar

Tisdag: Från två olika världar

Torsdag: Inuti Natten

Fredag: Två olika liv

Lördag: Cecilias blogg

Söndag: Beverly High

 

Sänds varje vecka: Från två olika världar, Cecilias blogg, Beverly High.

 

Sänds varannan vecka: Systrar, Två olika liv, Inuti Natten.

 

Observera att nya serien Castaway startar när Från två olika världar når sitt slut.

Har du en fråga?

29 besvarade frågor

Rösta här:

Vad vill du ser mer av på bloggen?
 Historier
 Nedladdningar
 Fusk & Tips
 Önskesimmar
 Simmar
 Julia bygger hus

Historier / Serier:

 

    

 

 

 

 

 

 

 

Senaste inläggen:

Kategorier:

Tidigare år:

Arkiv:

Sök här:

Andra bloggar om sims:

Kalender:

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

RSS:

Ändra språk:


Ovido - Quiz & Flashcards