juliasims3

Alla inlägg den 6 april 2013

Av Julia - 6 april 2013 11:46

 

Är det bara jag som tycker att familjen Smith har för mycket grabbar i släkten?

Det är ju jätte lite flickor som har fötts. Jag har chockad att Hampus och Angel fick två flickor den här gången.

För det brukar alltid vara en. Jag har nu samlat ihop alla namn, som jag ska jämföra.

Så får vi se om det är mer killar i släkten än tjejer.


Familjen Smith:


Tjejer:


Jamie Jolina/ Smith

Bella Smith/ Davids

Kristin Åkerlund/ Smith

Abbie Smith

Nancy Markövertagare/ Smith

Felicia Smith

Emma Smith

Kate Wetterskog/ Smith

Roxy Wetterskog/ Smith

Angel Wetterskog/ Smith

Jesse Ålund/ Smith

Eveline Smith

Kelly Smith

Noelle Smith

Wilma Smith



Pojkar:


James Smith

Andy Smith

Casper Smith

Dennis Smith

Edwin Smith

Fabian Davids

Gustav Smith

Hampus Smith

Isak Smith

Christopher Davids

Jacob Smith

Johan Smith

Liam Smith

Marcus Smith

Oliver Smith


Antal flickor: 15 st

Antal pojkar: 15 st

 

Det var ingen skillnad som jag trodde att det var. Men om jag räknar bort alla adopterade och gifta så ser vi vad resultatet blir då.

 

Räkna bort adopterade och ingifta flickor:


Bella Smith/ Davids

Felicia Smith

Kelly Smith

Noelle Smith

 

Räkna bort adopterade och ingifta pojkar:


Andy Smith

Casper Smith

Dennis Smith

Edwin Smith

Gustav Smith

Hampus Smith

Isak Smith

Christopher Davids

Jacob Smith

Johan Smith

Liam Smith

Marcus Smith

Oliver Smith

 

Antal födda flickor: 4 st

Antal födda pojkar: 13 st

 

Det är därför jag har endast adopterat flickor. För att få lika många tjejer i släkten som killar. Hittils har jag lyckats rätt bra utan att vara medveten om det. Men det har fötts för många grabbar i släkten. I framtiden hoppas jag på lite mer flickor.

 

Hoppas ni gillade det här inlägget, det tog ett tag att skriva:)

 

 

 

 

 


PGC

Presentation


Välkommen till min blogg. Jag heter Julia och är 15år. Jag kommer att skriva om ett ämne och det är såklart om the sims. Dessutom kommer jag skriva fusk, tips, historier osv. Hoppas ni gillar det ni läser och kanske lämnar en liten kommentar:)

Historier Schema:

Måndag: Systrar

Tisdag: Från två olika världar

Torsdag: Inuti Natten

Fredag: Två olika liv

Lördag: Cecilias blogg

Söndag: Beverly High

 

Sänds varje vecka: Från två olika världar, Cecilias blogg, Beverly High.

 

Sänds varannan vecka: Systrar, Två olika liv, Inuti Natten.

 

Observera att nya serien Castaway startar när Från två olika världar når sitt slut.

Har du en fråga?

29 besvarade frågor

Rösta här:

Vad vill du ser mer av på bloggen?
 Historier
 Nedladdningar
 Fusk & Tips
 Önskesimmar
 Simmar
 Julia bygger hus

Historier / Serier:

 

    

 

 

 

 

 

 

 

Senaste inläggen:

Kategorier:

Tidigare år:

Arkiv:

Sök här:

Andra bloggar om sims:

Kalender:

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

RSS:

Ändra språk:


Ovido - Quiz & Flashcards