juliasims3

Alla inlägg den 5 april 2013

Av Julia - 5 april 2013 22:59

Jag berättade för er häromdan att väldigt många i familjen Smith har gått bort.

Jag blev såklart lite ledsen av det, för mina sims gubbar är en del av mig.

Haha det låter helt sjukt men ni som spelar sims fattar ju.

Jag har gjort minnes bilder till James, Jamie och Andy.

Resten av de döda kommer sen. Alltså minnes bilder:)


 

Till minne av James Smith.


James var en väldigt trevlig kille. Han hade egenskapen gillar inte barn, men han tog ändå väl hand om sina barn. I slutet av hans liv hade hans lilla barnbarn Felicia fötts. Han var väldigt fäst vid henne och spenderade väldigt mycket med henne. Han har iallafall slutat att andas och blivit begravd bredvid hans fru Jamie. Han var en älskad far och make. Han har återförenats med sin fru och hans barn nu.

 

 

 

 

Till minne av Jamie Jolina/Smith

 

Jamie Jolina var en ung tjej som jobbade som läkare och var singel. Hon gifte sig med James Smith och tillsammans fick de fem barn. Hon älskade sin man och sina barn väldigt mycket. Hon dog innan James och hann aldrig återuppleva sitt efterlängtade barnbarn Felicia. Hon var en älskad fru och mamma. Hon är nu återförenad med James och hennes fem barn.

 

 

 

Till minne av Andy Smith

 

Andy var James och Jamies första barn. Han var mycket älskad och när tvillingsyskonen Bella och Casper föddes behövde han inte känna sig utanför. Både mamma Jamie och pappa James spenderade lika mycket av sin tid men honom. Han gifte sig med Kristin Åkerlund som senare fick namnet Kristin Smith. De bodde tillsammans i deras villa och fick aldrig några barn. Men de älskade varandra ända tills deras sista andetag. Nu är han återförenad med hans fyra syskon, hans älskade föräldrar och såklart sin vackra fru Kristin.

 


Flera kommer sedan

PGC
Av Julia - 5 april 2013 21:49

Hej! Den 22 april fyller min blogg 2år! Det ska jag fira med 5 avsnitt av Beverly high! Hoppas ni gillar den idéen :)

Presentation


Välkommen till min blogg. Jag heter Julia och är 15år. Jag kommer att skriva om ett ämne och det är såklart om the sims. Dessutom kommer jag skriva fusk, tips, historier osv. Hoppas ni gillar det ni läser och kanske lämnar en liten kommentar:)

Historier Schema:

Måndag: Systrar

Tisdag: Från två olika världar

Torsdag: Inuti Natten

Fredag: Två olika liv

Lördag: Cecilias blogg

Söndag: Beverly High

 

Sänds varje vecka: Från två olika världar, Cecilias blogg, Beverly High.

 

Sänds varannan vecka: Systrar, Två olika liv, Inuti Natten.

 

Observera att nya serien Castaway startar när Från två olika världar når sitt slut.

Har du en fråga?

29 besvarade frågor

Rösta här:

Vad vill du ser mer av på bloggen?
 Historier
 Nedladdningar
 Fusk & Tips
 Önskesimmar
 Simmar
 Julia bygger hus

Historier / Serier:

 

    

 

 

 

 

 

 

 

Senaste inläggen:

Kategorier:

Tidigare år:

Arkiv:

Sök här:

Andra bloggar om sims:

Kalender:

Ti On To Fr
1
2 3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

RSS:

Ändra språk:


Ovido - Quiz & Flashcards