juliasims3

Alla inlägg den 3 december 2012

Av Julia - 3 december 2012 20:50

Nu är det såhär att jag har jätte mycket i skolan att göra. Massa läxor och skolarbete.

Ibland kommer jag hem och är helt död. Nu när julkalendern är igång måste jag ta en paus från två serier. Det är ni som får bestämma vilka två som ska pausas till 1 Jaunari.

Det får helt enkelt bli säsongs uppehåll. För annars måste jag nog ta en paus från bloggandet om några månader för att min betyg har gått ner. Det har dem inte gjort ännu men det kommer hända om jag måste jobba så hårt

Jag är jätte ledsen för det här men ibland måste man ha säsongs uppehåll.


Om inte ni kan välja väljer jag själv ut två stycken.


Kram på er!


 

Av Julia - 3 december 2012 20:17

Jag ska ju ladda upp Julie star, från två olika världar, 2 avsnitt av Beverly High och julkalendern. Jag har mycket att skriva idag. Men om det skulle hända att jag inte hinner med någon som är kvar får ni ett extra avsnitt av från två olika världar

:D

Av Julia - 3 december 2012 08:44

Jag lyckades att fixa det :D

...

Av Julia - 3 december 2012 08:38

Det har hänt något så inte mina inlägg har laddats upp. Jag ska försöka fixa det på ipaden men om det inte funkar får jag ladda upp den när jag kommer hem:(

Av Julia - 3 december 2012 08:30

 



Ilskan i kroppen hade äntligen lagt sig när Kelly helt plötsligt stod vid dörröppningen. Kunde hon aldrig knacka? Man kan nästan tro att hennes föräldrar aldrig lärde henne att knacka! Hon leer trött mot mig och kommer innan utan en inbjudan.


 


- Kan du inte knacka eller!?


- Jo, men du hade inte släppt in mig om jag hade knackat


- Tror du jag uppskattar dig mera när du bara klampar in i mitt rum sådär!? skriker Ally ilsket mot Kelly.


- Förlåt jag ville bara fråga om du ville ha lite fika


- Jag vill inte ha någon jävla fika!


 


- Okej, slipp då


- Ja stick ni innan jag blir galen!


- Okej men är det säkert att du inte ska ha något!?


- Ja!!! Stick!! skriker Ally ilsket.


Kelly sänker blicken och går därifrån tyst.


På vägen ut från Allys rum ser hon Stefan som tittar oroligt på hans flickvän.


 


- Kelly har det hänt något!?


- Nej då, bara inte något som är så farligt direkt


- Berätta


- Jag orkar snart inte mera Stefan! Det kanske är bäst att jag och Joakim hittar ett eget ställe!


- Vad fan är det du säger!? Du ska inte flytta härifrån!


- Men Ally hatar mig, jag gör verkligen allt för att hon ska tycka om mig. Men det går inte. Jag bakar åt henne, gör frukost, erbjuder henne att göra om hela hennes rum. Då blir hon as förbannad för rummet.


- När Ally var tio år målade Amanda och hon rummet. Det var deras favorit färg och de målade om alla Amandas gamla möbler till vitt och ställde in i Allys rum. Vi köpte bara en ny dator, sänglakan och en ny sterio till henne. Hon var överlycklig när de var färdiga. Ally kan inte riva rummet eftersom det rummet är gjort av hennes döda mamma.


- Jag visste inte det! Varför sa du inget!?


- Jag hann inte!


 


- Det kommer bli bra med Ally, hon är fortfarande ledsen över hennes mamma. Hon kommer acceptera dig och Joakim till slut.


- Tror du verkligen det!?


- Ja, för jag känner min dotter, Sorgen kommer lägga sig senare.


 


- Okej, jag ska aldrig nämna rummet igen för henne. 


- Bra!


Joakim ligger på sin säng och läser mordet i Skönköping.


 


" Hon sprang försiktigt ner för trappan. Böckerna ramlade på gruset och hon böjde sig ner för att plocka upp dem. Någon ger henne matteboken. Hon tittar upp och ser en man. Han ler mot henne och sätter sin hand mot hennes mun när han lyfter upp henne.


- Skriker du skär jag halsen av dig, viskar han i hennes öra.


Hon visste direkt att hennes liv skulle sluta här. Hon skulle bli endast tio och ett halvt år. "


- Fyfan mumlar Joakim för sig själv.


Mordet i Skönköping hade varit hans favorit bok i flera år. Han läste om den två gånger i veckan.


Inne i Allys rum.


 


- Jag älskar dig mamma, snälla kom tillbaka, säger hon mellan tårarna



Presentation


Välkommen till min blogg. Jag heter Julia och är 15år. Jag kommer att skriva om ett ämne och det är såklart om the sims. Dessutom kommer jag skriva fusk, tips, historier osv. Hoppas ni gillar det ni läser och kanske lämnar en liten kommentar:)

Historier Schema:

Måndag: Systrar

Tisdag: Från två olika världar

Torsdag: Inuti Natten

Fredag: Två olika liv

Lördag: Cecilias blogg

Söndag: Beverly High

 

Sänds varje vecka: Från två olika världar, Cecilias blogg, Beverly High.

 

Sänds varannan vecka: Systrar, Två olika liv, Inuti Natten.

 

Observera att nya serien Castaway startar när Från två olika världar når sitt slut.

Har du en fråga?

29 besvarade frågor

Rösta här:

Vad vill du ser mer av på bloggen?
 Historier
 Nedladdningar
 Fusk & Tips
 Önskesimmar
 Simmar
 Julia bygger hus

Historier / Serier:

 

    

 

 

 

 

 

 

 

Senaste inläggen:

Kategorier:

Tidigare år:

Arkiv:

Sök här:

Andra bloggar om sims:

Kalender:

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

RSS:

Ändra språk:


Ovido - Quiz & Flashcards