juliasims3

Alla inlägg den 23 december 2012

Av Julia - 23 december 2012 18:38

Jag ber så hemskt mycket om ursäkt för den långa förseningen. Ibland kan simset och nätverket verkligen förstöra för en. Riktigt irriterande om jag får säga det själv. Men nu har jag kämpat och fortsätter att kämpa för eran skull.

Här har ni den.

 


 



Joakim sitter i soffan tillsammans med Helene och Natalia. Alla tre är fulla och fnittriga. Han sitter emellan de två vackra tjejerna som tittar kärleksfullt på honom. Utan att få en ända blick tillbaka. Han har bara ögonen på en person.


 


- Så Joakim hur känns det med att ha Ally som syster? frågar Helene och ger honom en kärleksfull blick.


- Det är helt okej, vi har faktis jätte kul ihop


- Jaha. suckar Helene


- Joakim vill du ha en till drink?


- Nej tack Natalia, det är bra för mig just nu


Natalia suckar och lutar sig närmare mot Joakim.


- Åh vad trött jag är, gäspar hon.


 


Hon försöker sakta men säkert att lägga armen om Joakim. Men han knuffar undan hennes arm och ryter till.

Natalia hoppar förskräckt upp.


 


- Lägg av! Kan du inte hålla dina händer borta från mig!!?


- Förlåt jag trodde att du ville!


- Vad fan menar du med det?


- Du har ju ändå ingen flickvän och du ser dessutom alldeles ensam ut. Jag tänkte erbjuda mig.


- Och hur fan vet du det!!? Jag kanske har en tjej i Frankrike där min faster bor eller någon annanstans.


- Det tror jag inte på! Jag vet att du tänder på mig! Vi kan gå upp till ditt sovrum och ha lite mysigt.


- Nej låt mig vara!


Joakim tittar bort och ser på Ally och Alice som dansar tillsammans. De dansar tätt tillsammans och takt i musiken. De skrattar och pratar glatt med varandra.


 


- Du vet väl att Helene och Natalia limmar på din kille va?


- Va gör dem?


- Mm


- Föresten är han inte min kille


- Inte officiellt men i hemlighet


- Kanske det


Festen rullar på och det tar flera timmar. Ungdomarna dricker mera sprit och utan att tänka står Ally och Jokim tätt intill varandra och dansar.


 


Han håller mjukt om henne midja och ler mot henne.

Presentation


Välkommen till min blogg. Jag heter Julia och är 15år. Jag kommer att skriva om ett ämne och det är såklart om the sims. Dessutom kommer jag skriva fusk, tips, historier osv. Hoppas ni gillar det ni läser och kanske lämnar en liten kommentar:)

Historier Schema:

Måndag: Systrar

Tisdag: Från två olika världar

Torsdag: Inuti Natten

Fredag: Två olika liv

Lördag: Cecilias blogg

Söndag: Beverly High

 

Sänds varje vecka: Från två olika världar, Cecilias blogg, Beverly High.

 

Sänds varannan vecka: Systrar, Två olika liv, Inuti Natten.

 

Observera att nya serien Castaway startar när Från två olika världar når sitt slut.

Har du en fråga?

29 besvarade frågor

Rösta här:

Vad vill du ser mer av på bloggen?
 Historier
 Nedladdningar
 Fusk & Tips
 Önskesimmar
 Simmar
 Julia bygger hus

Historier / Serier:

 

    

 

 

 

 

 

 

 

Senaste inläggen:

Kategorier:

Tidigare år:

Arkiv:

Sök här:

Andra bloggar om sims:

Kalender:

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

RSS:

Ändra språk:


Ovido - Quiz & Flashcards