juliasims3

Alla inlägg den 11 december 2012

Av Julia - 11 december 2012 21:58

 


Ljuset från morgon himlen lyser starkt in genom fönstret till Joakims rum. De båda tonåringarna ligger utspridd på sängen och sover.


 


Deras kläder från igår ligger i en hög på golvet och de sover i endast underkläder. Båda med ett leende på läpparna.


Ally rör sakta på sig och slår upp ögonen. Hon sätter sig försiktigt upp i sängen.


 


Hon tittar trött runt i rummet och har en sprängfull huvudvärk. Det känns som att hennes huvud ska explodera vilken minut som helst. Hon reser sig försiktigt upp ur sängen och går in i badrummet med ett plågat uttryck i ansiktet.


 


Hon tar en varm och härlig dusch. Hennes underkläder ligger på golvet. Hon går sakta ut från duschen och sveper en frottébadrock runt sin smala midja och går in i sitt rum.

Hon slår igång datorn och skriver till sin bästa kompis Alice.


 



Alice: Hej hjärtat är allting bra?


Ally: Nej allting är inte bra, Jag har jätte ont i huvudet och mår illa. Ska aldrig mer dricka alkohol!


Alice: Är lilla oskyldiga Ally bakfull? :O Det var på tiden! Grattis!


Ally: Tack, tror jag. Men det är inte det ända jag har förlorat. Jag låg med Joakim igår. Snälla kan du komma förbi.


Alice: Du gjorde vad!? Visst jag är där om 10


Efter tio minuter står både Alice och Ally i Allys rum. De kramar glatt om varandra.


 


Ally håller hårt i sin bästa kompis och vill inte släppa taget. Det känns som att hon ska försvinna om Ally släpper taget. Efter en evighet av kramar släpper de varandra och går upp till hemmabio rummet.


 


- Berätta vad hände?


- Kelly och Pappa åkte iväg på en romantisk middag. Vi bestämde oss för att sno lite sprit ur pappas och Kellys barskåp. Vi hällde upp två fat med sprit och drack. Vi båda blev onyktra och började hångla. Efter evigheter av hånglande gick vi till hans sovrum. Där låg vi med varandra.


- Shit!? Ångrar du det!?


- Nej faktis inte, det hade ju kunnat vara mer romantiskt om vi hade varit nyktra men det var fantastiskt! säger Ally och ett leende brer sig ut på hennes läppar.


- Okej men vad oroar du dig för då!?


 


- Att jag ska bli kär i honom! Tänk om han ångrar sig att jag var ett enkelt ligg.


- Men ge dig och föresten är du redan kär i honom



Av Julia - 11 december 2012 21:07

 



Kelly och Stefan har bestämt sig för att de ska ut och äta på en romantisk resturang. Så de kan tillbringa all sin tid för varandra. De går ifrån huset med ett glatt humör. Ally och Joakim som har dukat fram sprit i hemmabio rummet. Är full igång att dricka.


 


Efter cirka 5 - 6 glas är båda fulla och söker närhet av varandra. Joakim slår armarna om Ally och kysser henne med särade läppar.


 


Det illar till i hela kroppen när de möter varandra.


De står i hörnet och kysser varandra i en lång stund. När de väl släpper varandra efter 10 - 30 minuters kyssar går de inte ifrån varandra. Istället lämnar de hemmabio rummet och går ner hand i hand till Joakims rum. 

De lägger sig ner på sängen och omfamnar varandra


 


De tittar kärleksfullt in i varandras ögon och ler sött. Han håller mjukt om hennes midja och ler glatt mot henne. Hon besvarar leendet med en kyss.


 


Där sitter de en riktigt lång stund innan de slutligen släpper varandras läppar och lägger sig ner på sängen.


 


- Är du säker på det här? frågar Joakim allvarligt med ett fniss emellan.


- Ja, svarar hon med en nick.

Av Julia - 11 december 2012 16:59

Hej på er! Jag håller på att fixa med serierna nu. Jag har som sagt inte lagt upp något ännu pågrund av att min systerson kom häromdagen och massor av andra anledningar. Just nu håller jag på att spela på julkalendern och ska snart spela på Melinda och Star och Familjen Darling. Jag är inte säker på att alla kommer upp just idag men jag försöker verkligen. Det kan ni räkna med att jag gör. Jag kämpar för er skull. Hoppas ni har lite mera tålamod. Jag ska försöka komma ifatt allt jag har missat.
Förlåt

Presentation


Välkommen till min blogg. Jag heter Julia och är 15år. Jag kommer att skriva om ett ämne och det är såklart om the sims. Dessutom kommer jag skriva fusk, tips, historier osv. Hoppas ni gillar det ni läser och kanske lämnar en liten kommentar:)

Historier Schema:

Måndag: Systrar

Tisdag: Från två olika världar

Torsdag: Inuti Natten

Fredag: Två olika liv

Lördag: Cecilias blogg

Söndag: Beverly High

 

Sänds varje vecka: Från två olika världar, Cecilias blogg, Beverly High.

 

Sänds varannan vecka: Systrar, Två olika liv, Inuti Natten.

 

Observera att nya serien Castaway startar när Från två olika världar når sitt slut.

Har du en fråga?

29 besvarade frågor

Rösta här:

Vad vill du ser mer av på bloggen?
 Historier
 Nedladdningar
 Fusk & Tips
 Önskesimmar
 Simmar
 Julia bygger hus

Historier / Serier:

 

    

 

 

 

 

 

 

 

Senaste inläggen:

Kategorier:

Tidigare år:

Arkiv:

Sök här:

Andra bloggar om sims:

Kalender:

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

RSS:

Ändra språk:


Ovido - Quiz & Flashcards