juliasims3

Alla inlägg den 6 december 2012

Av Julia - 6 december 2012 07:00

 


Efter stunden i parken började vi umgås allt mer.

Vi åkte och kollade på bio. Sa till Kelly och pappa att skaffa en hemmabio och de håller på att fixa det nu.

Vi stannar alltid kvar efter skolan och pratar. Vi går till och med till skolan ibland.


 


- Hm, ska jag flytta tornet eller drottningen!? 


Efter en stunds tvekan flyttar jag mitt torn.


- Så Ally vad ska vi hitta på imorgon då!?


- Ska vi inviga den nya hemmabion?


- Jag hade tänkt att vi kunde gå ut och äta och sen gå till festivalen i parken. Det ska tydligen snöa imorgon. Men vi får väl se annars kan vi väl titta på bio.


 


- Det låter bra


- Beror alltså på vädret


- Mm, schack matt! skriker Ally glatt


- Tusan oxå


Tårarna börjar rinna ner från Allys kinder och Joakim tittar oroligt på henne.


- Vad är det Ally?


- Jag brukade spela schack med mamma


De båda reser sig upp och Joakim kramar om Ally.


 


Han känner doften av hennes underbara hår som doftar äpplen.


- Jag finns här för dig


Ally lämnar hans axel och tittar in i hans ögon istället.


 


- Tack, svarar hon och facineras av hans chocklad bruna ögon.


De lutar sig närmare varandra och snuddar vid varandras läppar. Joakim särar på sina läppar och möter hennes.


 


Kysser blir mer intimare och till slut släpper de varandra flämtade och leende.


Han lyfter sin hand och smeker hennes kind.


 


- Du är så vacker

Presentation


Välkommen till min blogg. Jag heter Julia och är 15år. Jag kommer att skriva om ett ämne och det är såklart om the sims. Dessutom kommer jag skriva fusk, tips, historier osv. Hoppas ni gillar det ni läser och kanske lämnar en liten kommentar:)

Historier Schema:

Måndag: Systrar

Tisdag: Från två olika världar

Torsdag: Inuti Natten

Fredag: Två olika liv

Lördag: Cecilias blogg

Söndag: Beverly High

 

Sänds varje vecka: Från två olika världar, Cecilias blogg, Beverly High.

 

Sänds varannan vecka: Systrar, Två olika liv, Inuti Natten.

 

Observera att nya serien Castaway startar när Från två olika världar når sitt slut.

Har du en fråga?

29 besvarade frågor

Rösta här:

Vad vill du ser mer av på bloggen?
 Historier
 Nedladdningar
 Fusk & Tips
 Önskesimmar
 Simmar
 Julia bygger hus

Historier / Serier:

 

    

 

 

 

 

 

 

 

Senaste inläggen:

Kategorier:

Tidigare år:

Arkiv:

Sök här:

Andra bloggar om sims:

Kalender:

Ti On To Fr
          1 2
3 4 5 6
7
8 9
10 11
12
13
14 15
16
17
18
19
20
21
22 23
24
25
26
27
28 29 30
31
<<< December 2012 >>>

RSS:

Ändra språk:


Ovido - Quiz & Flashcards